martes, 12 de mayo de 2020

Bo día;

Antes de nada espero e desexo que TODOS E TODAS vos atopedes ben e que cando saídes das casas a dar o paseo, tomedes as medidas de proteción oportunas e , sobre todo, que disfrutedes do paseo polas rúas, monte, praia....

Escríbovos para decirvos que ultimamente non estou poñendo vídeos/enlaces/documentación porque estou a facer un curso on line sobre a Aula virtual, máis estou conectado todos os días na Aula Virtual por si me queredes preguntar/dicir/suxerir algo ou algún tema/actividade que vos interese; polo que me resulta difícil poder atender ao curso on line, á Aula Virtual e publicar algunha cousa por aquí para vós, SÍNTOO!.

ESPERO PODER POÑER ALGO NOS PRÓXIMOS DÍAS.

Hasta entón, coidádevos moito, axudade nas tarefas domésticas e xogade o máximo que poidades( e vos deixen na casa sin facer estragos).

Unha aperta.

Barto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario